Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

 Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Mits onbeschadigd en in de originele verpakking (niet voorzien van stickers). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retouren@shop4u2.nl. Wij zullen u het juiste adres en retournummer van het magazijn waar u de producten naar retour kunt zenden doorgeven. Retour goederen zonder retournummer worden niet geaccepteerd. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 Uitzonderingen retourneren

 a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
 b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
 c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
 d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
 e. Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals brace ‘s, toilet, douche, bad artikelen en aangepaste kleding, indien gebruikt.

 Garantie

a. De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop van het product en bedraagt 1 jaar. Bewaar uw aankoopbewijs goed. Een garantie reparatie kan namelijk niet worden uitgevoerd als het originele aankoopbewijs niet aanwezig is.
b. Als uw apparaat onder onze garantievoorwaarden valt, bepalen wij of uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen.
c. Verbruiksartikelen (componenten waarvan kan worden verwacht dat zij gedurende de levensduur van het product moeten worden vervangen) vallen niet onder de garantie. daarbij moet u denken aan accu’s, kabeltjes, frontjes, stekkertjes, knoppen en andere dergelijke accessoires.
d. Mocht uw product defect zijn dan willen wij uiteraard zorgen dat u zo snel mogelijk weer een werkend product heeft. Binnen de termijn van 1 maanden na levering sturen wij u op voorhand een nieuw product toe waarna u het defecte product retour kunt sturen naar ons.
e. Er zal aan de hand van uw aankoopbewijs bepaald worden of het garantie of reparatie betreft. In geval van garantie wordt er binnen een dag een nieuw product naar u verzonden. In geval van reparatie ontvangt u een factuur per e-mail.
f. Indien u vermoedt dat uw product defect is stuurt u een e-mail naar
support@shop4u2.nl met de volgende gegevens; Naam Straat + huisnr Postcode + plaats Telefoonnummer E-mailadres Type product(en) Serienummer(s) product(en) Aankoopbewijs, order of factuurnummer en een Klachtomschrijving, wij nemen contact met u op.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shop4u2.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


HULPMIDDEL-OUTLET SHOP4U2
CORWEIDE 15
5591LR  HEEZE
0402261371
KVK61119121
BTW NR. NL090663512B02

 
e8c591b5b49be88f080274bc47cdd5f8.png
 
 
a68812648f3ddbed86d77ab197c4dc8e.png
 
 
eea7c924b26c06a6539c2c74ae49eaa0.png