Er zijn geen producten in de winkelwagen. |
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Mits onbeschadigd en in de originele verpakking (niet voorzien van stickers of dergelijk). Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht het geretourneerde product te weigeren of de schade in rekening te brengen. Voor hygiëne producten gelden uitzonderingen. Lees hier meer over onder het kopje ‘’hygiëne producten’’ op deze pagina.
Om hygiënische redenen kunnen een aantal producten niet worden geretourneerd.
Dit geldt voor:
Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de web-winkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.Beschadigd ontvangen producten (transportschade) dienen direct, in ieder geval binnen 2 werkdagen, gemeld te worden aan de klantenservice. De melding dient ondersteund te zijn met foto's. Wij zullen dan direct zorgen voor omwisseling door een nieuw exemplaar. Later gemelde beschadigde ontvangen producten worden beoordeeld als defecte producten vallend onder garantie en worden gerepareerd, dan wel vervangen. Dit mede afhankelijk van de ingebruikname- of in bezitduur.
Snel en eenvoudig retourneren doet u zo:
- Controleer of uw retourzending voldoet aan onze eisenGarantie
a. De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop van het product en bedraagt 1 jaar. Bewaar uw aankoopbewijs goed. Een garantie reparatie kan namelijk niet worden uitgevoerd als het originele aankoopbewijs niet aanwezig is.
b. Als uw apparaat onder onze garantievoorwaarden valt, bepalen wij of uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen.
c. Verbruiksartikelen (componenten waarvan kan worden verwacht dat zij gedurende de levensduur van het product moeten worden vervangen) vallen niet onder de garantie. daarbij moet u denken aan accu’s, kabeltjes, frontjes, stekkertjes, lagers, knoppen en andere dergelijke accessoires.
d. Mocht uw product defect zijn dan willen wij uiteraard zorgen dat u zo snel mogelijk weer een werkend product heeft. Binnen de termijn van 1 maanden na levering sturen wij u op voorhand een nieuw product toe waarna u het defecte product retour kunt sturen naar ons. Voor reparatie komen wij niet bij u aan huis het te repareren product kan in overleg met u aan ons worden toegestuurd.
e. Er zal aan de hand van uw aankoopbewijs bepaald worden of het garantie of reparatie betreft. In geval van garantie wordt er binnen 48 uur een nieuw product naar u verzonden. In geval van reparatie ontvangt u een factuur per e-mail.
f. Indien u vermoedt dat uw product defect is stuurt u een e-mail naar support@shop4u2.nl met de volgende gegevens; Naam Straat + huisnr Postcode + plaats Telefoonnummer E-mailadres Type product(en) Serienummer(s) product(en) Aankoopbewijs, order of factuurnummer en een Klachtomschrijving, wij nemen contact met u op.